Poskrbimo za dobro počutje na delovnem mestu

pohištvo za pisarne

Vsak šef podjetja si želi poskrbeti, da bi se njegovi sodelavci v službi počutili karseda sproščeno in udobno. Dobro počutje zaposlenih prispeva k njihovi produktivnosti, česar bi se moral zavedati vsak delodajalec. Zato ni čudno, da v velika tehnološka podjetja, kot so Apple, Google ali Facebook veliko vlagajo tudi v infrastrukturo svojih delovnih okolij, saj predobro vedo, da bodo s stimulativnim okoljem pri svojih zaposlenih spodbudili tako produktivnost kot kreativnost.

Osnovna stvar, za katero moramo poskrbeti pri načrtovanju delovnega okolja je ustrezno pohištvo za pisarne. Zaposleni bodo veliko raje prihajali v službo, če jih bo tam čakalo udobno in elegantno opremljena pisarna. Če bo pohištvo za pisarne zastarelo in neudobno, bomo s tem dosegli, da bodo naši sodelavci imeli občutek, da ne cenimo njihovega dela dovolj, da bi jim priskrbeli ustrezno delovno okolje. Če pa oprema pisarne moderna, udobna in elegantna, pa bo že samo okolje spodbujalo njihovo zadovoljstvo na delovnem mestu, kar bo znatno vplivalo tudi na njihov performans. Ko izbiramo pohištvo za pisarne, bomo običajno izbirali povsem drugačen slog pohištva kot takrat, ko opremljamo domačo dnevno sobo ali spalnico. Tistim, ki velikokrat radi delajo od doma, pa običajno ustreza, da si svojo delovno sobo, ali vsaj tisti del sobe, v katerem delajo, opremijo s podobnim slogom pohištva, kot običajno opremljamo pisarne.

Naj bo celota poslovnih prostorov urejena usklajeno

Če imamo med poslovnimi prostori tudi sobo za sprostitev ali bar, bomo ta del seveda opremili z nekoliko drugačnim slogom. Barske mize in stoli naj bodo elegantne a udobne, če pa se bodo v barvi ujemale z mizami iz pisarn, bodo celotna oprema dajala vtis slogovne usklajenosti in urejenosti. Nekateri menijo, da za sproščanje ne potrebujejo posebej urejenega prostora in zato nekje najdejo stare in obrabljene barske mize in pohištvo, vendar pa bo slogovno neusklajeno pohištvo, pa naj to sprejemni pult v recepciji ali barske mize v baru, dajalo vtis slabe organiziranosti, čemur se v svojem podjetju seveda želimo karseda izogniti.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *