Ločeni prostori v delavnici

Arhivski regal

Optimizacija delovnega prostora lahko vodi do bistveno boljših rezultatov, pa tudi do boljšega počutja in mnogih drugih pozitivnih vplivov, ki jih nikakor ne gre zanemariti. Še posebej zato, ker običajno ni treba vložiti posebnega napora v to, da razmere bistveno izboljšamo. Lahko se lotimo kar izbire in postavitve opreme, kar ima velik vpliv na storilnost, učinkovitost in nenazadnje tudi varnost pri delu.

Ključna oprema seveda mora biti na voljo v delavnici. V osrčju bo delovna miza, okoli katere se v veliki meri vrti vsakdanje delo. Miza mora biti popolnoma prilagojena opravilom, ki se pri delu izvajajo, saj prav s temi glavnimi elementi naredimo največjo razliko pri optimizaciji delovnega okolja. Delovna miza naj bo dovolj prostorna in naj ponuja primerno površino za delo, hkrati pa je dobro, da imamo takoj pri roki tudi druge pripomočke in opremo. V ta namen ima miza pogosto še kakšno polico, obešala ali predale, lahko pa prostor opremimo še z dodatno opremo – ob mizo recimo postavimo arhivski regal ali drug pripomoček za odlaganje in shranjevanje opreme, orodja in drugih materialov. A to je odvisno od specifik dela. Pomembno je predvsem to, da ima delovna miza dovolj prostora, hkrati pa je obdana s preostalo nujno opremo.

Oprema, ki ni neposredno potrebna za vsakdanje delo, naj se umakne v ločene prostore. Tako bo recimo arhivski regal za dokumente ali drugo arhivsko gradivo običajno najbolj uporaben v kleti ali kje drugje, kjer ne bo motil vsakdanjega dela, hkrati pa bo ponujal nemoten vpogled v svojo vsebino. Le redko je arhivski regal nepogrešljiv pripomoček pri vsakdanjem delu, čeprav se tudi to zgodi. Pomembno je tudi to, da v delovnem prostoru uporabljamo kar se da prilagojeno opremo. Delovna miza je pogosto izdelana po naročilu, isto naj velja tudi za drugo opremo. Arhivski regal verjetno ni najboljša izbira za odlaganje in shranjevanje delovne opreme.

Leave a Reply

Your email address will not be published.