Že res, da pri tiskanju reklamnega gradiva pogosto pazimo predvsem na ceno in kot prioriteto raje postavimo količino v določenem cenovnem rangu, a kakovosti gotovo ne moremo kar zanemariti. Navsezadnje se s temi tiskovinami predstavljamo svoji ciljni publiki, pri potencialnih strankah pa želimo gotovo ustvariti dober prvi vtis. Ravno zato se posvečamo oblikovanju privlačnih promocijskih vsebin, to pa upoštevamo tudi pri tiskanju tega gradiva. Za dober končni rezultat namreč poskrbi le kakovostno reklamno gradivo. Pomanjkljivosti se bodo hitro pokazale, tudi če gre za malenkosti. Pravzaprav so lahko prav malenkosti ključnega pomena, še posebej pri večjih nakladah.
Kako torej zagotoviti kar se da kakovostno tiskanje plakatov? Gotovo je najboljša bližnjica do odličnega končnega rezultata izbira storitev profesionalne tiskarne. Izkušeni strokovnjaki bodo znali svetovati in pripraviti kar najboljšo rešitev. Seveda bo treba za profesionalne storitve plačati kak evro več, a vrhunski končni rezultat bo to investicijo brez težav upravičil. Za tiskanje reklamnega gradiva se uporabljajo različne tehnike, pogosto digitalni tisk, če je treba doseči posebej visoko kakovost ali pa imamo opravka z manjšimi nakladami. Digitalni tisk je seveda najboljša izbira v primeru, da želimo natisniti le nekaj izvodov ali pa se kakšne podrobnosti pri motivih stalno spreminjajo. Imamo pa na voljo tudi druge tehnike, ki s kombinacijo svojih odlik ponudijo odličen končni rezultat pri tiskanju reklamnega gradiva. V praksi se digitalni tisk dokaj redko uporablja za tiskanje plakatov in podobnih reklamnih materialov, pogostejši je offset tisk, za druge promocijske izdelke v večjih nakladah tudi sitotisk ali tampotisk za manjše izdelke in kakšne zahtevne površine.
Pomembno je torej predvsem to, da najdemo tiskarno, kjer bodo znali mojstri odgovoriti na vse potrebe naročnika. Običajno niti ne vemo, katera tehnika bi bila najboljša, zato pričakujemo, da bo pravo rešitev oblikoval tiskar. Pri tem se lahko seveda zanesemo le na izkušene in ugledne mojstre.